سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح "یاریگران زندگی" در منطقه آزاد چابهار خبرداد.

حامد آرامش گفت: با امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین سیستان و بلوچستان، "طرح یاریگران زندگی" از طریق اجرای برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار انجام می‌شود.

او گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند ۳ تفاهم نامه سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در استان اجرایی می‌شود.

به گفته آرامش: بر اساس این تفاهم نامه همکاری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در منطقه آزاد چابهار، سنجش میزان اثربخشی کارگاه‌های برگزار شده، توزیع منابع آموزشی و نظارت مستمر بر اجرای کاکل برنامه‌ها و کارگاه‌های برنامه ریزی شده در ابعاد کمی و کیفی دنبال می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برای اجرای این تفاهم نامه ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

آرامش  گفت: تفاهم نامه سه جانبه دیگری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین در سیستان و بلوچستان منعقد شد که بر اساس آن کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در محیط‌های کاری ۲۰ تا ۵۰ نفر استان برگزار می‌شود.

همکاری در برگزاری برنامه‌های طرح یاریگران زندگی در محیط‌های کاری مشمول و اجرای آن در کانون‌های یاریگران کار و تولید شامل برگزاری مسابقات پیامکی، تولید و نشر کلیپ با موضوع پیشگیری از اعتیاد از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برای اجرای این تفاهم نامه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار