معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین تاکید کرد عادی سازی روابط با تل آویو، هیچ سودی برای آل خلیفه در راستای حل مشکلاتش نخواهد داشت.

شیخ حسین الدیهی گفت: ما بر این باوریم که رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی و موقتی است و توافق با آن نیز موقتی خواهد بود و با از بین رفتن این رژیم همه این مسائل نیز از بین خواهد رفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی شبکه اللؤلؤه، معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین گفت: با گذشت ده سال مشکلات و بحران‌های رژیم بحرین متراکم شده است، اما اگر شرایط مهیا شود، مخالفان بحرینی برای حضور فعالانه در پارلمان آماده خواهند بود و این حضور نمادین نخواهد بود. واقعیت این است که احکام قضایی سیاسی ضد ملت بحرین به تصویب می‌رسد و هیچ اعتمادی به این دستگاه و هیچ امیدی به این احکام صادره نیست.

او با توجه به اینکه هیچ تغییرات اساسی از سوی دولت ولیعهد بحرین مشاهده نشده است، تاکید کرد: رژیم بحرین مسئول حوادث و شرایطی کنونی است و همه در‌ها به روی ایجاد راه حل‌ها را بسته است مسئول حوادث و شرایطی این درحالی است مخالفان بحرینی بار‌ها و بار‌ها دستان خود را به سمت ایجاد راه حل دراز و ابتکار‌های زیادی را برای ایجاد اصلاحات سیاسی در بحرین مطرح کرده اند.

معاون جمعیت وفاق ملی بحرین ابراز امیدواری کرد که اراده مردم مبتنی بر راه حل فراگیر که حقوق و عزت و کرامت را برای همه به ارمغان بیاورد و هیچگونه تبعیضی در این باره نباشد، محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار