معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گفت: استان ایلام با توجه به گذرگاه‌های مرزی ظرفیت‌های صادراتی خاص و ویژه‌ای دارد.

 آقای رضا رحیمی، در نشست تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام،گفت: از ظرفیت ویژه مرز با توسعه صنایع صادرات گرا باید استفاده شود، این صنعت که پیشران اقتصاد است با دگرگونی عجیبی در سال‌های اخیر به واسطه علم و فناوری مواجه شده است.

او گفت: امسال مقام معظم رهبری به نام تولید، اقتصاد دانش بنیان و اشتغال نامگذاری کرده اند که باید مد نظر همه ما باشد، به طور قطع اجرایی شدن این مهم در گرو استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی ایران گفت: باید ارتباطات صنعتی با پارک علم و فناوری برای در اختیار گرفتن فن آوری و دانش بنیان بودن بیشتر شود و توان اقتصادی و ظرفیت ویژه استان باید مد نظر قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه هم افزایی مجموعه نقش موثری در ارتقاء سطح استان دارد، گفت: از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در استان استفاده شود و گره گشای مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی باشیم.

در این نشست از زحمات اقبال اسماعیلی تقدیر و موسی حاتمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.