معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان از آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه استان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

راضیه عظیمی‌فر گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران از ۱۵ فروردین‌ماه آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه داد.

او گفت: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر پذیرش می‌گیرد، این پذیرش با ظرفیت ۴۰۰ نفر و در سه سطح انجام می‌شود و این سطوح شامل سطح ۲ معادل لیسانس، سطح ۳ معادل فوق‌لیسانس و سطح ۴ معادل دکتری است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان گفت: شرکت‌کنندگان پس از طی مراحل ثبت‌نام خود، ۱۷ تیر سال‌جاری در آزمون که به صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و پس از آن باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

او گفت: علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عظیمی‌فر گفت: پذیرش سطح ۲ از بین علاقمندان با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود، سطح ۳ در رشته‌های تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش‌آموختگان سطح ۲ داوطلب می‌پذیرد، هم‌چنین سطح ۴ حوزه خواهران، امسال برای اولین بار در رشته فقه خانواده از دانش‌آموختگان سطح ۳ طلبه می‌پذیرد.

او گفت: ۱۱ مدرسه فعال در سطح استان وجود دارد،  در حال حاضر هزار و ۳۷۹ طلبه در حال تحصیل هستند و هزار و ۷۱۷ نفر از دانش‌آموختگان استان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

برچسب ها: حوزه غلمیه ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.