معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با توجه به بخشنامه‌های ارسالی و وضعیت عادی در سراسر استان ، برگزاری امتحانات حضوری در اولویت قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،راضیه عظیمی فر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با مدارس استان هماهنگی لازم صورت گرفته و به منظور توجه و دقت نظر بیشتر در صحت برگزاری امتحانات، ناظران به مدارس استان اعزام می‌شوند.

او گفت: به منظور کیفیت بخشی به نحوه برگزاری امتحانات، جلسه برخط با معاونان آموزش مدارس استان برگزار شد تا ضمن تاکید بر رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی، تمهیدات لازم از جمله در نظر گرفتن سالن‌های امتحانات و خوابگاه و مهد‌های کودک را برای رعایت حال طلاب داشته باشند.

 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: ملاحظه بیشتر طلاب و تشویق آنان به شرکت در امتحانات به شیوه حضوری است و در صورتی که طلبه‌ای به علت عدم امکان تردد بین شهری نتواند در امتحانات شرکت کند، می‌تواند به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت به صورت مهمان امتحانی مراجعه کند.

عظیمی فرگفت: اهتمام نسبت به برنامه‌هایی که مانع افت تحصیلی طلاب شود و برگزاری دوره‌های مناسب در طول سال تحصیلی جهت تربیت طلاب با دانش و توانمند باید در دستور کار قرار گیرد و جهت تغییر رفتار طلاب از وضعیت مجازی و ارتباط مستقیم با مدارس برنامه‌ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.