فرماندار راسک گفت: ماهانه ۹۹۸ تُن آرد مصرف مردم در شهرستان راسک است که تحویل ۶۷ نانوایی و تعاونی‌های روستایی و عشایری می‌شود.

سلیم کدخدا گفت: نظارت و کنترل منظم و مستمر بازار برای عرضه و فروش کالاهای مهم اساسی و رعایت قیمت‌ها، رفع دوگانگی‌ها و تناقضات قیمتی فاحش، سرکشی از انبارها برای نگهداری و جلوگیری از احتکار انجام شده و بازار، تحت کنترل است.

او گفت: جلسات مشترک کار گروه آرد و نان و تنظیم بازار به طور مستمر در شهرستان راسک برگزار و مسائل و مشکلات در این حوزه بررسی و اقدامات لازم انجام می‌شود.

او  هدف از تشکیل جلسات را بررسی وضعیت عرضه‌ کالاهای اساسی در بازار اعم از شکر، روغن، مرغ، گاز مایع و سایر کالاها دانست و  گفت: اعضای شورای اداری برای رفاه حال مردم بویژه در ماه مبارک رمضان در نظارت و بازرسی بازار اهتمام بیشتر و جدی تری داشته باشند.

فرماندار راسک گفت: با توجه به گلایه‌مندی مردم ناشی از کمبود برخی اقلام اساسی و یا چگونگی توزیع این اقلام، ضروری است به‌صورت جدی و بویژه برای تامین گاز مایع، متصدیان تاسیسات گاز به قید فوریت این مشکل را مرتفع کنند.

کدخدا بر تدبیر فوری و اهتمام عملی و جدی متصدیان تاسیسات گاز مایع برای جذب و توزیع روان گاز مایع در طول ماه مبارک رمضان. توزیع هر گونه اقلام اساسی شامل روغن، شکر و مرغ با تصمیم گیری و تصویب در جلسه ستاد تنظیم بازار در هر مرحله تاکید و  گفت: بازرسی مستمر از میزان موجودی آرد خام در نانوایی ها و فروشندگی های تعاونی به‌صورت روزانه کنترل شود.

او  خواستار ارسال لیست مباشرین پیشنهادی توزیع اقلام اساسی از سوی بخشداری‌ها ، جهاد کشاورزی و اداره صمت به فرمانداری برای پیگیری بررسی صلاحیت از طریق مبادی نظارتی شد.

فرماندار راسک بر تسریع در حمل سهمیه روغن تنظیم بازار از سوی اداره تعاون روستایی تاکید و گفت: رفع مشکل حمل باقیمانده آردِ فروردین ماه برخی نانوایی ها با فوریت از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی پیگیری شود.

کدخدا گفت: پیگیری جبران ۱۰ تن سهمیه آرد خام فروشندگی زردبن بخش پیشین و جذب پنج تن سهمیه آرد روستای هدار بخش مرکزی توسط اداره تعاون روستایی شهرستان راسک ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار