معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در شهرستان‌های مسافرپذیر، سهمیه ویژه آرد مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

داوود شهرکی در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان گفت: تاکید جدی کارگروه به فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی این است که بر نحوه پخت و توزیع نان به ویژه در ایام نوروز نظارت جدی داشته باشند تا تخلفی انجام نشود و از متصدیان نانوایی‌ها هم می‌خواهیم ضوابط قانونی و اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

او گفت:خوشایند نیست؛ که به دلیل عدم رعایت ضوابط واحد نانوایی مشمول تنبیه شود  با موارد تخلف نانوایی‌ها برخورد جدی می‌شود و کسر از سهمیه اعمال خواهد شد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: برای شفافیت در حوزه تامین آرد مورد نیاز روستایی نیز مقرر شد؛ سامانه‌ای تعریف شود و ظرف یکی دو ماه آینده آغاز به کار کند که از کارخانه تا توزیع آرد به روستاییان قابلیت رصد و راستی‌آزمایی داشته باشد.

او گفت: مجموعه تصمیمات این کارگروه و همراهی مردم و گزارشاتی که مردم به دستگاه‌های متولی، سامانه ۱۲۴ و دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌کنند منجر به بهبود شرایط توزیع نان با کیفیت در بین شهروندان و کشف تخلفات احتمالی و رسیدگی به آن تخلفات شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار