فرماندار ایرانشهر گفت: پرداخت ٢٢٨ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان در سال گذشته زمینه ایجاد بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی را در این شهرستان فراهم کرده است.

علی شعبانی گفت: رویکرد علمی و دانش محور پایه تمام برنامه ریزی ها، هدف گذاری ها، اجرا و اقدامات مدیران شهرستان ایرانشهر است.

او گفت: سال گذشته با پرداخت ٢٢٨ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک ها، صندوق کارآفرینی و نهاد‌ها بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شغل در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندارایرانشهر گفت: باید با توسعه تولید، اشتغالزایی و رونق کسب و کار برای مردم، فضای پویایی اجتماعی و نشاط و امید به زندگی را گسترش دهیم.

او گفت: از ٢۵٢ میلیارد تومان اعتبار و بودجه شهرستان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که باید مدیران شهرستان علاوه بر جدیت در اجرای پروژه ها، در جهت جذب باقی مانده اعتبارات نیز تلاش کنند.

شعبانی گفت: ظرفیت‌های فراوانی در ایرانشهر وجود دارد که تیم اقتصادی شهرستان باید با پویایی و متدلوژی علمی به سمت توسعه و پیشرفت برنامه ریزی و حرکت کند.

فرماندار ایرانشهر گفت: تیم اقتصادی شهرستان باید با بازنگری در فرآیند کار و بازشناخت علمی قابلیت ها، روش‌ها را اصلاح و متناسب با نام و هدفگذاری سال تغییر دهد و بانک‌ها به عنوان پشتیبان توسعه شهرستان، ظهور پررنگ تری در مسیر توسعه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار