معاون صنایع سازمان صمت گلستان گفت: ۱۰ واحد تولیدی در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکل آن‌ها رسیدگی شد.

فرهاد زارع در پانصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان گفت:  راهکار‌های لازم برای گره‌گشایی از واحد‌های یاد شده ارائه شده است تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند که پس از بررسی، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید.

او گفت:  حمایت از تولید و اشتغالزایی، در دستور کار مدیران اجرایی استان گلستان قرار گرفته است و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به صورت هفتگی و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

زارع  بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان گلستان با ستاد در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی، تاکید کرد.

او گفت:حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

معاون صنایع سازمان صمت گلستان گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.