معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از اجرای طرح نظارتی پایش بازار در آستانه نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

علی اصغر اصغری گفت : طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ با حضور  بازرسان برای پیشگیری از کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها، جلوگیری از بروز  تخلفات احتمالی، رسیدگی دقیق و فوری به شکایات و گزارشات مردمی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج مورد نیاز شهروندان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود.

اصغری اهمیت حضور مسافران و گردشگران در استان و  اهمیت ارائه خدمات مطلوب سفر، حضور بازرسان و عملکرد آن‌ها را در اجرای این مهم و برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در میان شهروندان و مسافران را موثر و مفید دانست.

او گفت: کشیک ستاد خبری سازمان برای اخذ شکایات مردمی به صورت حضوری و سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین  گشت‌های مشترک با ادارات مرتبط برقرار است.

اصغری می گوید: بازرسان بر انواع گروه‌های کالایی به خصوص کالا‌های اولویت دار از جمله پوشاک و کفش، شیرینی و آجیل، میوه و گوشت، نان، لبنیات، برنج نظارت  دارند.

او گفت:همچنین در بخش خدماتی نظارت بر ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری زمینی و هوایی، اماکن تفریحی و سیاحتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری ها، انواع خدمات قالیشویی و اتوشویی و.. بسیار حائز اهمیت است.

اصغری از شهروندان خواست :در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلفات احتمالی مورد را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ گزارش کنند.

طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات از ابتدای اسفند آغاز شد و تا ۲۰ فروردین سال آینده در سراسر شهر‌های استان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.