مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تلاش برای تامین آب پایدار در ناحیه صنعتی کوهچنار در اولویت قرارگرفت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با همراهی فرماندار و برخی مسولان شهرستان، از ناحیه صنعتی چنارشاهیجان در شهرستان کوهچنار بازدید و آخرین وضعیت زیرساختی این ناحیه صنعتی را بررسی کرد.

سید مصطفی هاشمی در این بازدید گفت: مهمترین اولویت این ناحیه صنعتی تامین آب پایدار است و باتوجه به از مدار خارج شدن چاه آب این ناحیه صنعتی، برنامه ریزی برای تامین آب مورد نیاز صنعتگران فعال در این ناحیه صنعتی در اولویت قرار گرفت.

به گفته او، در قالب سه برنامه کوتاه مدت شامل تامین آب باتانکر، میان مدت شامل خرید انشعاب از آبفآ و بلند مدت شامل پیگیری جهت صدور مجوز جابجایی و حفر یک حلقه چاه جدید، تامین آب این ناحیه صنعتی پیگیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس  گفت: در سفر استاندار محترم فارس به کوهچنار نیز موضوع جابجایی و صدور مجوز حفرچاه مصوب شده است و مراحل ژئوفیزیک جهت مکان یابی چاه جدید انجام و پرونده‌ای نیز جهت جابجایی چاه در شرکت آب منطقه‌ای تشکیل شده که پیگیر آن خواهیم بود.

او همچنین به انجام طرح شبکه داخلی گاز فارس باهزینه ۱.۸میلیازد ریال، بر وصل گاز واحد‌های فعال تا دوهفته آینده و مذاکره با شرکت گاز برای ایجاد ایستگاه TBS گاز جهت تامین گاز صنعتی واحد‌های فعال این ناحیه صنعتی تاکید کرد.

هاشمی همچنین از آغاز طرح ساخت پل بر روی رودخانه فصلی واقع در مسیر جاده ورودی ناحیه صنعتی با اعتیار حدود ۴ میلیارد ریال خبرداد و گفت: این طرح تا دوماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: در زمینه زیرسازی و جدول خیابان اصلی و برخی از خیابان‌های ناحیه صنعتی نیز طرح به مناقصه رفته و عملیات اجرایی آن به زودی با اعتبار ۴میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین بر تسریع در فسخ قرارداد‌های راکد تاکید کرد.

او گفت: امسال بر روند ساخت و ساز واحد‌های صنعتی کنترل و نظارت بیشتری صورت می‌گیرد و اراضی راکد تعیین تکلیف و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرارمی گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار