حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: دشمنان می‌خواهند از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استفاده کنند و نباید در میدان دشمنان بازیگر شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در اولین جمعه ماه رمضان گفت: خود و همه روزه داران و نمازگزاران جمعه را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم.

او با نقل حدیثی از امام علی (ع) می‌گوید: برای رعایت  تقوا، باید پیوسته گوش به فرمان خداوند تعالی باشید و رضایت او را پیشه راه خود قرار دهید.

امام جمعه کرمان گفت: همه عزت‌ها در دست خداوند است و باید اعتقاد قلبی داشت که آن هم با رعایت تقوای الهی محقق می‌شود و  وسیله‌ای مطمئن‌تر از ارتباط با خداوند نخواهد بود. 

او  می‌گوید: سرچشمه اصلی سعادت و شقاوت انسان، خود شخص است و همه چیز بستگی به عملکرد خودمان دارد.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماز و روزه برای تزکیه نفس انسان است و خداوند به صراحت بیان کرده است؛ اگر می‌خواهید بهشتی شوید، این اعمال و رفتار خود شما است که به این مکان راهنمایی می‌شوید و پایه اصلی نجات من و شما، اعمال و رفتار ما در این دنیا است.

او در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت شهادت ۲ شهید رمضان گفت: این افراد در حالی شهید شدند که با حالت روزه داری و لب تشنه مظلومانه در سنگفرش‌های حرم رضوی به سوی حق شتافتند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خصوص این اتفاق ناگوار باید ۲ مسئله مهم را مدنظر داشت،  اول اینکه با کسانی که این جنایت را خلق کردند باید با قاطعیت هر چه تمام‌تر برخورد شود و مجازات سنگینی برای آن هادر نظر گرفت.

او گفت: مسئله دیگر این است که باید حواسمان به توطئه واختلاف افکنی دشمنان باشد؛ چرا که آن‌ها می‌خواهند از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی استفاده کنند و نباید در میدان دشمنان بازیگر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی می‌گوید: در شرایطی قرار داریم که ۴ دهه از قطع رابطه سیاسی ما با آمریکا می‌گذرد و باید توجه داشت که در این مدت چه سود‌ها و منافع از آن ما شده است.

به گفته او کسانی که با آمریکا ارتباط دارند ۲ حالت دارند یا قوی‌تر هستند که هر لحظه باید مواظب باشند که ضربه‌ای از آمریکا به آن‌ها نرسد و یا اینکه ضعیف‌تر هستند و تحت امر آمریکا شده اند.

امام جمعه کرمان گفت: رابطه با آمریکا؛ یعنی تحمل کردن برخورد ارباب گری‌های او با دیگران است و مسلما در این ارتباط هیچ تعامل یا سود دوطرفه‌ای وجود ندارد، بنابراین قطع رابطه سیاسی ما با آمریکا برایمان بسیار سودمند بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان می‌گوید: هر جا که مقاومت کنیم و ترس به دلمان راه ندهیم، قطعا پیروزی از آن ما خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار