مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت:ظرفیت تولید ۴۵ واحد در شهرک‌های صنعتی قزوین با حمایت‌های مختلف فنی و اعتباری تولید و ظرفیت شان افزایش می یابد .

رضا صفاری گفت: ۴۵ واحد تولیدی با ظرفیت زیر ۵۰ درصد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده که امسال تلاش می‌شود تا با حمایت‌های مختلف فنی و اعتباری تولید و ظرفیت شان افزایش یابد.

کمک به افزایش ظرفیت تولید واحد‌هایی که زیر ۵۰ درصد به فعالیت می‌پردازند و زمینه افزایش تولید دارند، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال جاری به شمار می‌رود.

در کنار این موضوع، احیای واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

 جایگزینی سرمایه گذار و تغییر خط تولید، کمک به تامین مواد اولیه، ارایه تسهیلات مورد نیاز و تامین سرمایه درگردش از جمله حمایت‌هایی است که برای احیای واحد‌های تولیدی راکد در شهرک‌های صنعتی استان قزوین مورد پیگیری قرار دارد.

صفاری با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع کوچک به جهت تکمیل زنجیره‌های تولید و کمک به ارتقای آنها، گفت: در کنار توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین و جذب سرمایه گذار، کمک‌های فنی و مشاوره‌ای به صنایع کوچک را نیز در زمینه‌های مختلف از جمله عارضه یابی، بازاریابی، فن بازار و رفع نیاز‌های فناورانه و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ارایه می‌دهیم.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

نزدیک به هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.