مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۷ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی این استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

 ایوب کرد گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ , ۴ میلیون و ۲۳۲ هزارو ۵۶۸ تردد در محو‌های مواصلاتی استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او گفت: تردد‌ها توسط ۳۸ دستگاه تردد شمارآنلاین ثبت شده است  بیشترین حجم تردددر سطح محور‌های مواصلاتی استان با ۱۲۴ هزارو ۶۱۳ وسیله نقلیه مربوط به یازدهم فرورودین ماه بوده است.

کرد پرترددترین محور‌های مواصلاتی استان در تعطیلات نوروزی رامحور بمپور- ایرانشهر، ایرانشهر- بمپورو نیکشهر – چابهار اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تعداد ۱۹۱ هزارو ۴۳۶ وسیله نقلیه اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

کرد  می گوید: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزار‌های ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل ونقل جاده‌ای و راهداری در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار