معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ازابتدای طرح نوروزی ۱۶۵ هزارو ۳۷۲ مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۹۰ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابجا شده اند.

تیمور باقری گفت: ازابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فرورودین ماه ۱۴۰۱ , تعداد ۱۶۵ هزارو ۳۷۲ مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۹۰ سفر وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه استحفاظی این اداره کل جابجا شدند.

او گفت: از این تعداد مسافر جابجا شده ۵۴ درصد به مقاصد داخل استان و ۴۶ درصد نیز به مقاصد برون استانی سفر کرده اند.

به گفته او: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه تعداد ۹۷ هزارو ۵۷۳ نفر مسافر از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل ونقل عمومی وارد استان شده اند که نسبت به مدت مشابه ایام نوروز ۱۳۹۸ (قبل از شیوع بیماری کرونا) ۹۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مسافرین که در این ایام از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند درخواست کرد هر گونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت، مالکان و رانندگان در اسرع وقت رسیدگی شود.

باقری گفت: در ایام اجرای طرح نوروزی ۶۴ شرکت، موسسه و شعب حمل و نقل مسافری , ۲ هزار و ۳۶۷ راننده مسافری فعال، ۹۵۶ دستگاه ناوگان اتوبوسی، هزار و ۵۰۴ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۸۲۵ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می‌نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار