مدیرامور دیسپاچینگ شرکت توزیع برق کرمان گفت:گردآوری بانک اطلاعاتی حوادث و شناسایی نقاط مشکل دار شبکه باعث کاهش مدت زمان ارائه خدمات شده است.


حسین علیزاده گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۳۶ گروه عملیاتی و مراکز فوریت‌های برق در سطح شهرستان‌های تابعه به صورت ۲۴ ساعته و ۲۴ گروه بهره برداری به صورت آنکال به مردم نجیب شمال استان کرمان خدمات ارائه کردند.

به گفته او با فعالیت ۲۴۰ نفر به صورت روزانه در قالب ۶۰ گروه عملیاتی، تلاش شد تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

علیزاده با تاکید بر اینکه سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل‌های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است، گفت: مشترکین برق می‌توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

او گفت: به طور کلی خاموشی‌های برق به دو دسته بی برنامه و با برنامه تقسیم می‌شوند، لذا خاموشی‌های بی برنامه در اثر عوامل مختلفی از جمله عوامل جوی همچون باد، برف و باران و یا برخورد خودرو با پایه‌های برق و یا اشیاء خارجی با سیم‌های برق به وجود می‌آید و غیر قابل پیش بینی هستند.

علیزاده می‌گوید: خاموشی‌های با برنامه نیز به منظور انجام طرح‌های مختلف برق‌رسانی برای متقاضیان جدید و یا بهبود و اصلاح شبکه‌های موجود با هدف ارتقاء سطح کیفی و استانداردسازی شبکه و متعاقبا تامین برق با ولتاژ استاندارد برای مشترکان انجام می‌شوند.

او گفت: در ایام نوروز مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در شمال استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در کمتر از ۳۵ دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

به گفته او مرکز فوریت‌های برق (۱۲۱)، با هدف اجرای مطلوب‌تر طرح تکریم ارباب رجوع، ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش انشعاب برق، تسریع در رفع مشکلات مردم و پذیرش درخواست‌های مشترکان، راه اندازی شده که علاوه بر ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت، موجب گردآوری بانک اطلاعاتی حوادث و شناسایی نقاط مشکل دار شبکه و همچنین کاهش مدت زمان ارائه خدمات شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار