مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از ایجاد زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات در سال جدید خبر داد.

محمدرضا پاکدل گفت: سال ۱۴۰۰ همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان یزد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد برنامه‌های اولویت دار بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه سرویس فیبر نوری اماکن، با هدف بهبود کیفیت و سرعت دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به پهن باند عنوان کرد.

او می گوید: در تلاشیم در سال جدید تا اقداماتی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تاثیر خدمات فناوری اطلاعات در رونق روستاها، توسعه صنایع ارتباطی و فناوری اطلاعات، رشد اقتصاد دیجیتال و ایجاد ارزش‌افزوده در مسیر تحول دیجیتال انجام دهیم.

به گفته او ادارات تابعه وزارت ارتباطات و اپراتور‌های ارتباطی برای تداوم ارائه خدمات باکیفیت در تعطیلات نوروزی در آمادگی کامل بودند و خدمات خوبی را ارائه دادند.

پاکدل گفت: با تمهیدات و هماهنگی‌های صورت گرفته، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، برای ارائه اینترنت مناسب به کاربران، انجام خدمات مخابراتی، بانکی، پستی و خدمات پیشخوان، در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ آماده خدمت‌رسانی به مردم بودند.

او می گوید: وضعیت شیفت‌های تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سایت این اداره کل به آدرس yazd.ict.gov.ir قابل‌مشاهده بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد وضعیت و جایگاه مناسب ارتباطات در استان را نتیجه تعامل و عملکرد خوب اپراتور‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی و همه فعالان بخش خصوصی و دولتی دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار