استاندار چهارمحال و بختیاری با مادر شهیدان ابراهیم، اسحاق و اسماعیل اسکندری و خواهر شهید فریدون خدابنده دیدار و گفتگو کرد.

آقای حیدری با مادر شهیدان ابراهیم، اسحاق و اسماعیل اسکندری و خواهر شهید فریدون خدابنده دیدار و گفتگو کرد، همچنین در این دیدار تعدادی از همسنگران این شهدا به روایت خاطرات این شهیدان پرداختند.

حیدری در این دیدار با اشاره به اینکه صبر خانواده شهدا در برابر داغ فرزندان و عزیزانشان مثال‌زدنی است، گفت: مادران شهدا، فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و الگوی صبر و مقاومت در جامعه هستند.


بیشتر بخوانید


امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر است، شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمنان بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند، خانواده شهدا می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

شهادت، آشکارکننده حقایق است، شهید با تقدیم جان خود، پرده فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به‌همین دلیل با ریخته شدن خون شهید، حقایقی آشکار می‌شود، امروز فرهنگ ایثار و شهادت نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

شهیدان ابراهیم اسکندری در سن ۱۹ سالگی و در سال ۶۲ در عملیات خیبر، شهید اسماعیل اسکندری در سن ۲۱ سالگی و در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه و شهید اسحاق اسکندری در سن ۱۸ سالگی و در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی غرب کشور به فیض شهادت نائل آمده‌اند، همچنین شهید فریدون خدابنده، برادر مادر شهیدان اسکندری در سن ۲۱ سالگی در سال ۶۱ به فیض شهادت نائل آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار