سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۷۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه توسط ماموران این فرماندهی و تحویل آن‌ها به مال باختگان در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ با انجام گشت‌های هدفمند و هوشمند توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان تعداد ۱۷۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل ۱۲۳ دستگاه خودرو و ۴۷ دستگاه موتور سیکلت کشف و تمامی سارقان این وسایل نقلیه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شده و اموال مسروقه نیز با هماهنگی‌های قانونی به مال باختگان مسترد شدند که این اقدام موجبات خوشحالی و شادمانی افراد مال باخته را در این ایام فراهم کرد.

او می گوید: یکی از جرائمی که طی ایام نوروز امسال دردستورکار ماموران پلیس شهرستان اصفهان قرار داشت برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر بود که در این راستا ۳۰ محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر شناسایی و منهدم و ۷۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و در این رابطه ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد نیز کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، برخورد با حاملان و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را از دیگر برنامه‌های این فرماندهی در ایام نوروز ۱۴۰۱ برشمرد و گفت: در این رابطه نیز ماموران کلانتری‌های و پایگاه اطلاعاتی شهرستان موفق شدند ۱۴ قبضه اسلحه شکاری و جنگی را کشف و دارندگان این سلاح‌ها را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دهند.

سرهنگ ثابت راسخ، پیشگیری از وقوع سرقت در ایام نوروز را یکی از برنامه‌های پلیس مرکز استان اصفهان عنوان کرد و گفت: در این خصوص تدابیر ویژه‌ای پیش بینی شده و با حضور پررنگ ماموران در نقاط مختلف و به ویژه ساعات پایانی شب شاهد امنیت مطلوبی در سطح شهرستان بودیم.

این مقام انتظامی می گوید: براساس آمار‌ها به دست آمده سرقت از مغازه ۶۸ درصد، اماکن خصوصی ۹ درصد، اماکن دولتی ۲۷ درصد، کیف قاپی ۴۱ درصد، سرقت موتورسیکلت ۲۳ درصد و سرقت احشام ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار