رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سرقت از منازل ویلایی، درحال تعمیر و خالی از سکنه خبرداد.

سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل ویلایی در حال تعمیر، خالی از سکنه و رها شده در حوزه شرق شهرستان اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او می‌گوید سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات، وسایل منزل، ابزارآلات و شیرآلات کرده بودندکه پس از حضور کارآگاهان در محل‌های وقوع سرقت و بررسی‌های علمی و تخصصی، هویت اصلی دو نفر از کسانی که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آمد.

این افراد با رصد هوشمندانه شناسایی و پس از انجام سرقت از یک شرکت، حین جابه‌جایی اموال مسروقه، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ ترکیان متهمان در تحقیقات انجام شده هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت با هم‌دستی هشت نفر دیگر اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:متهمان تحت پوشش جمع‌آوری ضایعات اقدام به پرسه‌زنی در سطح شهر کرده و پس از شناسایی منازل افراد متمول اقدام به سرقت از آن‌ها می‌کردندکه دیگر اعضای این باند نیز طی عملیاتی جداگانه دستگیر و همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
هرچی تحت عنوان توصیه و هشدار شنیدید فراموش کنید و بدونید که سارقین برای ورود به منزل، محل کار یا انبار به فلزی یا چوبی بودن درب کاری ندارند وقتی میتوانند به راحتی فقط قفلها را باز یا تخریب کنند، مخصوصا سارقین خشن که وقتی منزل هستید وارد میشوند که بتوانند با تهدید و ارعاب و کتک مجبورتون کنند که خودتون اموال با ارزش که پنهان کردید را دو دستی تقدیمشون کنید یا درب گاوصندوق را براشون باز کنید پس برای غیر ممکن کردن ورود سارقین از درب کافیه قفل هوشمند ضد دیلم نصب کنید که بدون هیچ اما و اگری تمام روشهای ورود سارقین از درب را غیر ممکن میکنه و همچنین بالکن و پنجره ها را با نصب حفاظ ضد دیلم تجهیز کنید که قابل تخریب از جای جوشها و فاصله انداختن بین میله ها نباشه، اگرچه سارقین برای سرقت از طبقات آخر ممکنه از کانال کولر هم وارد شوند ولی این روش آنقدر رایج نیست که قابل توجه باشه
آخرین اخبار