رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: در جهت طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در طی یک ماه اخیر بالغ بر بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان مورد بازرسی کارشناسان اداره بهداشت و نظارت دامپزشکی قرار گرفتند.

محسن ورجاوند گفت: این واحد‌ها شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، واحد‌های تبدیلی شامل قطعه بندی مرغ و گوشت قرمز، سردخانه، فروشگاه‌های عرضه و همچنین کامیون‌های حمل فرآورده خام دامی بوده است که بالغ بر بیش از ۸۹۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

او می‌گوید: در طی یک ماه از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۹ مورد تخلف بهداشتی آشکار شامل کشتار غیر مجاز دام در کنار جاده و حمل مرغ زنده در سطح شهرستان شناسایی گردید که متخلفین جهت انجام مراحل قانونی به مرجع محترم قضایی معرفی گردیدند.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از همکاری داستان دزفول و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در همراهی این اداره در برخورد با متخلفین بهداشتی خبر داد و گفت: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در سطح شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و دامپزشکی دزفول هیچگونه مسامحه‌ای با عوامل متخلف انجام نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.