معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه یک ضرورت است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

منوچهر فخری گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته پیگیری‌های مستمری برای تسریع در آبرسانی به شهر کرمانشاه صورت گرفته و استاندار کرمانشاه نیز با جدیت خواستار اجرای این طرح برای حل مشکل قطعی آب در شهر کرمانشاه هستند.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده توسط اداره هواشناسی بارندگی چندانی در فروردین و احتمالاً در اردیبهشت ماه نخواهیم داشت.

 بر همین اساس و با توجه به کمی بارش، اجرای فاز اضطراری آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه خیلی بیشتر می‌شود لذا از متولیان و دستگاه‌های اجرایی ذیربط می‌خواهیم که نهایت تلاش خود را برای تسریع در اجرای این طرح بکار بگیرند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته ۳۲ درصد کاهش در میزان بارندگی در استان داریم که دستگاه‌های ذیربط باید مردم را از کمی میزان بارش آگاه سازند و فرهنگ درست مصرف کردن و صرفه جویی همواره مورد پیگیری قرار دهند.

موضوع انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه از مهمترین اولویت هاست و دستگاه‌های ذیربط در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند.

فخری از شرکت آب و فاضلاب استان نیز خواست که با انشعابات غیر مجاز در سطح استان برخورد جدی داشته باشد.

 همه برای تسریع در انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه مسئول هستیم و هیچ کوتاهی و قصوری در این راستا پذیرفتنی نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.