فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: قطار توسعه شهرستان اندیمشک در سال جدید شتاب بیشتری می‌گیرد.

پیمان جهانگیری گفت: ماه رمضان ماه بندگی ماه بهار دل‌ها، ماه میهمانی خداوند، ماه بهارقرآن و ماهی است که در‌های رحمت الهی بر روی بندگان باز می‌شود است که بایدد از این ماه پر برکت و نورانی نهایت استفاده را ببریم

به گفته او برنامه جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال به مدت ۳۰ شب در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان اندیمشک با حضور عموم مردم مؤمن و خداجوی شهرستان برگزار می‌گردد.

جهانگیری می گوید: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت است و مراسم محوری شب‌های قدر به مدت ۳شب در محل مصلای جمعه برگزار خواهد شد.

فرماندار اندیمشک  گفت: مردم اندیمشک و مسئولین عملکرد قابل قبولی در جهت استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و رضایتمندی آن‌ها داشته اند.

به گفته این مقام مسئول با وحدت شهرستان اندیمشک در حال پیشرفت و توسعه است و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جدید با وحدت، تعامل، پشتکار و با روحیه جهادگرانه در جهت رضایتمندی مردم اندیمشک کار کنند

با پروژه‌های اشتغال زایی بسیار مهمی که در شهرستان در دست احداث است و تعدادی از آن‌ها در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد فرصت‌های شغلی قابل توجه‌ای مردم شهروندان اندیمشک فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.