مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: از امروز صبح تمام مدارس استان با رعایت مسائل بهداشتی به صورت حضوری میزبان دانش آموزان هستند .

آقای دستورانی گفت: پیش‌دبستانی‌های استان سمنان نیز به صورت حضوری دایر هستند و همه اقشار و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان از پیش دبستانی تا ابتدایی، متوسطه، پیش دانشگاهی و معلمان و مربیان و کادر اجرایی مدارس باید به صورت کامل در مدارس حاضر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان می گوید:کسر قابل توجهی از معلمان و دانش آموزان دست کم دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند و تعداد بسیار اندکی از جمعیت دانش آموزان مابقی مانده‌اند که با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود قرار است از بیستم فروردین ماه در مدارس واکسن کرونا تزریق شود.

به گفته آقای دستورانی ،تقویت تهویه هوا در کلاس‌های درس برای جابجا شدن هوا و همچنین افزایش زنگ‌های تفریح برای کاهش مدت ماندگاری دانش آموزان در کلاس‌های درس از جمله تمهیداتی هستند که به مدارس ابلاغ شده است.

هم اکنون سمنان در وضعیت آبی، آرادان و سرخه در وضعیت نارنجی کرونایی و دیگر شهرستان‌های استان سمنان شامل میامی، شاهرود، دامغان و مهدی شهر در شرایط زرد یا هشدار کرونایی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.