فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران انتظامی استان طی ۲ عملیات هماهنگ در زاهدان ۴۰۸ کیلوگرم شیشه و تریاک کشف و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

سردار احمد طاهری گفت: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند موادمخدر دست یافتند که اعضای این باند قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از یکی از مناطق سخت گذر و در مخفیگاه خود در جنوب شرق کشور به داخل کشور منتقل کنند.

او گفت: روز گذشته پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان یگان‌های انتظامی و تکاوری، منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران قبل از انجام هر گونه عکس العملی در مخفیگاه خود در نقاط مرکزی استان در حلقه محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات مقتدرانه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی پراید و دستگیری سه سوداگر مرگ، در بازرسی خودرو، محل و مخفیگاه آنان ۴۰۸ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل ۱۶۳ کیلو و۲۰۰ گرم ماده مخدر شیشه و ۲۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

طاهری گفت: پلیس ستان سیستان و بلوچستان با همکاری مرزبانان غیور در جنوب شرق کشور با رصد لحظه‌ای منطقه را برای قاچاقچیان و سوداگران نا امن کرده اند و اجازه کوچکترین فعالیتی را به آنان نخواهند داد.

برچسب ها: کشف مواد مخدر ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار