فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و ۲۷۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقاچیان مسلح خبر داد.

سردار احمد طاهری  گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خاش با پشتیبانی فنی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از زاهدان و خاش به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
او گفت: در این رابطه روز گذشته مأموران انتظامی خاش در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند، در حال جابه جایی محموله موادمخدر در محور سراوان - خاش بودند، شناسایی و به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو‌ها به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.

طاهری گفت: طی این عملیات سنگین و با عکس العمل سریع مأموران ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده قاچاقچیان ۴۵۷ کیلوگرم تریاک و ۱۰۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف شد.

 

برچسب ها: قاچاق ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار