فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات هوشمندانه و ضربتی تکاوران انتظامی استان در زاهدان ۶ قاچاقچی دستگیر و یک تن و ۳۵۵ کیلوگرم مواد افیونی کشف شد.

سردار احمد طاهری گفت: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی زاهدان در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ مواد افیونی که با استفاده از خودرو‌های سنگین و سواری، قصد جا به جایی محموله مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

او گفت: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد اطلاعاتی مسیر‌های تردد اعضای این باند، سرانجام عصر روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان در یکی از محور‌های فرعی به حوزه شهرستان زاهدان طی یک عملیات کاملا هوشمندانه و ضربتی موفق به دستگیری سه قاچاقچی، توقیف ۲ دستگاه خودرو سنگین کامیون و کشف ۷۹۹ کیلوگرم حشیش به همراه ۳۰۶ کیلوگرم تریاک شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دیگر اعضای باند در محور بم-زاهدان توقیف و ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو‌های قاچاقچیان ۲۵۰ کیلو و ۸۷۵ تریاک کشف شد.پ

او گفت: در این ۲عملیات هماهنگ یک باند بزرگ مواد مخدر منهدم، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و یک تن و ۳۵۵ کیلو و ۸۷۵ گرم مواد افیونی کشف و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.