جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی ترور ۳ جوان فلسطینی در جنوب جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی را محکوم کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های روز گذشته با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سیاست کشتار و ترور مردم بی گناه فلسطین درکرانه باختری و قدس اشغالی هرگز امنیت را برای دشمنان به ارمغان نخواهد آورد و به آن‌ها در سرزمین قدس مشروعیت نخواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری شهاب، این جنبش در بیانیه خودگفت: ما برای سه شهید قهرمان خود، «خلیل طوالبه» و «صائب عباهره» از جنین و «سیف أبو لیبده» از طولکرم که در سحر روز اول ماه رمضان ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، عزاداریم. این جنایت‌ها صرفا عزم و اراده ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران جهت گرفتن انتقام خون شهدا و دفاع از سرزمین و مقدسات خود را تقویت می‌کند.»

از سوی دیگر،  جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تسلیت شهادت ۳ شهید، تاکید کرد که جهاد و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران ادامه دارد.

این بیانیه آمده است که واکنش فلسطینی‌ها به این جنایت متناسب با آن خواهد بود. جهاد اسلامی مسئولیت تمامی پیامد‌های این جنایت را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و مبارزان فلسطینی انتقام آنان را گرفته و راهشان را ادامه خواهند داد.

رسانه‌های صهیونیستی سحرگاه امروز اعلام کردند نیرو‌های رژیم اشغالگر ۳ فلسطینی را در تقاطع «عربا» در جنین در شمال کرانه باختری به قتل رساندند.

به گزارش الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، نیرو‌های مشترک «شین بت» و ارتش این ۳ فلسطینی را هنگام تلاش برای دستگیری آن‌ها به شهادت رساندند.

روز گذشته نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه باختری و شهادت «احمد یونس الاطرش» ۲۹ ساله که ۸ سال از زندگی خود را در زندان اشغالگران سپری کرده و به تازگی آزاد شده بود، خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل رژیم فاسد صهیون نابودی انشاالله بزودی زود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
بنام خداوند جان و خرد :
رژیم جعلی جنایتکار اشغالگر باید تاوان و خونبهای بسیار سنگینی پرداخت کند هر مومن مسلمانی را که بکشند باید 100 نفر از نظامیان صهیونیستی کشته شوند یعنی باید 300 نفر نظامی صهیونیستی کشته شوند یا برای هر نفر از کشته شدگان فلسطینی باید به خانواده هایشان 100 میلیون دلار خون بها پرداخت کنند یعنی باید 300 میلیون دلار خون بها پرداخت کنند یا 300 نفر نظامیان صهیونیستیشان باید کشته شوند صهیونیستهای جنایتکار ملعونین خبیث کشور مستقل اسلامی فلسطین فراگیر مردم شمول دیگر جای امن امانی برای زندگی کردن شما صهیونیستهای منجوسین نکبت و نسلهایتان نخواهد بود تا اندکی فرصت برایتان باقی مانده فرار را برقرار ترجیح دهید قبل از آنی که از کشته هایتان پشتها بسازند ملت فلسطینیان متحد قهرمان دیگر دورانتان تمام شده و به آخر خط حکومت در فلسطین رسیده اید فلسطینیان خواب آرامش امن امان خوش را بر شما شیطان صفتان حرام می کنند و عرصه زندگی را برایتان از هر لحاظ تنگ تنگتر می کنند و فراری و نابودتان می کنند این یک تکلیف عادلانه خداپسندانه حقوق بشرانه انسانی اسلامی قرآنیست بر ملت یکپارچه فلسطینیان مظلوم سرافراز همهیشه پیروز . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار