دژخیمان رژیم صهیونیستی امروز صبح ضمن یورش به اردوگاه جنین دو فلسطینی را به شهادت رسانده و عده‌ای را زخمی کردند.

نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز طی یورش به منطقه جنین خانه‌ای را محاصره کردند.

در پی این اقدام نیرو‌های اشغالگر درگیری شدید بین مردم جنین و ارتش رژیم صهیونیستی که به صورت گسترده به این شهر یورش بردند، رخ داد.

شبکه المیادین گزارش داد نیرو‌های اشغالگر شمار زیادی از ساکنان جنین را به اتهام همکاری در عملیات دو شب گذشته در شرق تل آویو دستگیر کردند. آنها همچنین در مجاورت بیمارستان دولتی جنین گاز اشک آور شلیک کردند.گزارش‌ها حاکی از جراحات جدی در میان ساکنان این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در یورش نظامیان اشغالگر به جنین دو فلسطینی بر اثر اصابت گلوله شهید و عده ای زخمی شدند. شهدا دو جوان ۱۷ و ۲۳ ساله به نام‌های یزید السعدی و سناد ابو عطیه هستند. برخی منابع از احتمال افزایش شمار زخمی ها و شهدا خبر داده اند. خبرگزاری شهاب به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در این یورش ۱۵ نفر زخمی شدند که ۱۴ نفر با گلوله واقعی و خفگی گاز مجروح شدند و حال ۳ نفر از مجروحان وخیم است.

در پی یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه جنین، وضعیت خشم در خیابان فلسطین و اردوگاه جنین  حاکم است.

شهید فلسطینی

شهید یزید السعدی

عملیات استشهادی با سلاح سرد علیه شهرک نشینان در بیت لحم

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی از حمله با سلاح سرد نزدیک شهرک "غوش عتصیون" در کرانه باختری خبر داد. در این عملیات دو شهرک نشین زخمی شدند. این حمله با چاقو در یک اتوبوس در جنوب بیت لحم رخ داد.

این عملیات به وسیله جوان فلسطینی انجام شد که دقایقی بعد رسانه‌های صهیونیست از شهادت عامل عملیات حمله با چاقو در ایستگاه اتوبوس نزدیک شهرک غوش عتصیون خبر دادند.

سه شنبه شب در یک عملیات استشهادی، دو تیراندازی در شرق تل آویو رخ داد که در آن ۱۱ شهرک نشین صهیونیستی کشته و زخمی شدند. ضیا حمراشه ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات شب گذشته در شرق تل آویو بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار