دبیر کل جنبش جهاد اسلامی از آماده باش همه مبارزان گردان‌های القدس، در پی حمله به اردوگاه جنین خبر داد.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در واکنش به حمله صهیونیست ها به اردوگاه جنین در بیانیه ای گفت «با توجه به هجوم ارتش دشمن به اردوگاه جنین، بسیج عمومی گردان‌های القدس را اعلام می‌کنیم.»

ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس نیز اعلام کرد بر اساس تصمیم النخاله، آمادگی کامل رزمندگان خود را در تمامی تشکیلات نظامی اعلام می‌کنیم.

شیخ خضر عدنان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در این خصوص گت اشغالگران با این نفوذ دیوانه وار و تیراندازی هیستریک سعی دارند چهره خود را بازگردانند. سخنان بران خطاب به همه مبارزان مقاومت و همه فرزندان فلسطین است. حمله به جنین غیرقابل قبول است و ما می‌خواهیم از رهبران مختلف نظامی و سیاسی فلسطین هشداری به خاطر جنین بشنویم. اتحاد در برابر تجاوزات اسرائیل یک نیاز مبرم است وگرنه تنها کشته می‌شویم.

گردان جنین یکی از گردان‌های وابسته به سرایا القدس نیز امروز اعلام کرد تلاش نیرو‌های رژیم اشغالگر برای دستگیری تعدادی از مجاهدانمان در جنین را ناکام گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری دنیا الوطن، این گردان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در چارچوب جنایت مستمر (رژیم صهیونیستی) علیه ملت ما، یگان‌های ویژه صهیونیستی با حمایت صد‌ها سرباز اشغالگر تلاش کردند تا تعدادی از مجاهدان ما را دستگیر کنند، اما به فضل خداوند متعال این اقدام آن‌ها ناکام ماند.

این گردان تأکید کرد: مجاهدان ما در خیابان‌های اردوگاه جنین با شجاعت و رشادت کامل با نیرو‌های اشغالگر مقابله می‌کنند و با ملت فلسطین عهد کردند که در راه جهاد و مقاومت پیش روند و در این راه ثابت قدم باشند.

دژخیمان رژیم صهیونیستی امروز صبح ضمن یورش به اردوگاه جنین و محاصره خانه‌ای دو فلسطینی را به شهادت رسانده و عده‌ای را زخمی کردند. شهدا دو جوان ۱۷ و ۲۳ ساله به نام‌های یزید السعدی و سناد ابو عطیه هستند.

گفته می‌شود یورش صهیونیست‌ها به تلافی عملیات قهرمانانه دو شب قبل در شرق تل آویو است. سه شنبه شب در یک عملیات استشهادی، دو تیراندازی در شرق تل آویو رخ داد که در آن ۱۱ شهرک نشین صهیونیستی کشته و زخمی شدند. ضیا حمراشه ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات شب گذشته در شرق تل آویو بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار