مهم‌ترین حوادث ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف دوو با ۹۸ کیلو حشیش در نی ریز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۹۸ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودرو دوو در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی "قطرویه" شهرستان نی ریز با همکاری مأموران یگان تکاور استان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری دوو مظنون و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۹۸ کیلوگرم حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

کشف ماینر‌های قاچاق در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا ضربت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در منزلی در یکی از محله‌های شهر شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری "۳۴ جام جم" قرار گرفت.

او گفت: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان ۱۶ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق و سایر متعلقات مربوطه را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ماینر‎های قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق ترانس‌های برق در گراش

جانشین فرمانده انتظامی گراش از شناسایی و دستگیری سارق ترانس‌های برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داریوش انصاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ترانس برق و متعلقات در سطح شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: مأموران پس از تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص سارق را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به سرقت از ترانس‌های برق اعتراف کرد، افزود: سارق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرامی با تصاویر و مشخصات شاکی نموده و پس از آن اقدام به بارگزاری تصاویر شخصی آنان در این صفحه کرده بود.

او گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی انجام شده و استعلام‌های انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، ایجاد کننده صفحه اینستاگرامی که از اقوام شاکی بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را مشکلات شخصی با شاکی عنوان کرد، افزود: شهروندان ضمن بالا بردن سطح سواد سایبری خود، از قرار دادن مشخصات و تصاویر خصوصی در اختیار دیگران خودداری و از نگه داشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی بر روی تجهیرات قابل حمل پرهیز کنند.

دستگیری ۲ سارق به عنف طلای پیرزن در مهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهر از دستگیری سارقان به عنف طلای پیرزن روستایی خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجوئی گفت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از یک پیرزن در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان مهر، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به بررسی همه جانبه موضوع توسط مأموران انتظامی، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هر ۲ سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به سرقت طلا از پیرزن اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رزمجوئی با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام در برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاش است، به شهروندان توصیه کرد که از حمل وجوه نقد و طلاجات به مقدار زیاد خودداری کنند.

ناکامی سودجویان در قاچاق احشام

جانشین فرمانده انتظامی فسا از کشف ۶۶ رأس احشام قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو تعداد ۶۶ رأس گوسفند قاچاق که با هدف انتقال به استان‌های مرزی بارگیری شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش احشام مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: خودرو حامل قاچاق روانه پارکینگ و در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار