امام جمعه انار گفت: پایان استبداد پادشاهی و افول آمریکا از رخداد‌های مهم قرن چهاردهم بود.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امام هشتم می‌فرماید ، فرصت باقیمانده ماه شعبان برای کسب آمادگی معنوی برای ورود به ماه مبارک رمضان استفاده کنید.

او گفت: دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران که بنا دیدگاه حضرت امامین انقلاب اسلامی حفظ نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانت تاریخی انبیاء عظام الهی و آرزوی همه اولیا و ائمه بزرگوار ما واجب است.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: ملت بزرگ ایران در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ رسماً به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و در طول این چهل و سه سال هم در رفراندم‌های غیررسمی مثل راهپیمایی‌ها و انتخابات، تشییع پیکر شهدا، پیکر مطهر حضرت امام و سردار دل‌ها بار‌ها به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند.

او  به بحث تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید با گفتمان سازی از تولید به‌عنوان کلید حل مشکلات اقتصادی تلاش و کوشش بشود.

او می گوید: با وضعیت به‌وجودآمده عرصه‌های بین‌المللی و جنگ روسیه و اوکراین و هدف قرارگرفته تاسیسات نفتی آرامکو عربستان توسط انصار الله یمن امسال شاهد افزایش میزان فروش نفت و افزایش قیمت نفت خواهیم بود.

منتظری گفت: این‌موضوع می‌تواند بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

امام جمعه انار گفت:  نظام جمهوری اسلامی با تداوم جنگ در منطقه و جنگ اوکراین و روسیه موافق نیست.

حجت‌الاسلام منتظری می گوید: در چهل و سه سال گذشته در نیمه‌ پایانی قرن چهاردهم حوادث شگفت آوری به وجود آمد، ایستادگی ایرانیان جلوی دو ابرقدرت شرق و غرب و خنثی کردن صد‌ها توطئه و فتنه  و پشت سرگذاردن جنگ هشت‌ساله و واگذار نکردن حتی یک میلی‌متر از خاک وطن به دشمن و  پایان استبداد پادشاهی و افول آمریکا از رخداد‌های مهم قرن چهاردهم بود.

او گفت: ایران در قرن چهاردهم صدمه‌ها و رنج‌ها کشید، ولی به لطف الهی قامتش استوار است و امنیت و استقلال و رشد علمی و فناوری و پیشرفت‌های عمرانی بزرگ‌تر ره توشه ملت ایران برای قرن پانزدهم خواهد بود.

برچسب ها: نمازجمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.