تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای روز‌های پایانی نوروز و روز طبیعت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ترافیکی ویژه این پلیس برای روز‌های پایانی نوروز و روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع گفت: پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبور و مرور در راه‌های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای برای روزهاپایانی نوروز و روز طبیعت اندیشیده است.

او از رصد هوشمندانه تخلفات حادثه به وسیله جایروکوپتر خبر داد و گفت: علاوه بر این امسال خودرو‌های جدیدی به ناوگان پلیس راه استان اضافه شدند که این خودرو‌ها به صورتنامحسوس در جاده‌ها گشت زنی کرده و در صورت مشاهده تخلفات حادثه توسط رانندگان متخلف آن‌ها را مورد اعمال قانون قرار می‌دهند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مدیریت ترافیک، کاهش حوادث و تامین امنیت ترافیکی مردم و گردشگران در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت از مهمترین محور‌های ماموریتی این پلیس در ایام نوروز اعلام کرد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده در تصادفات تعطیلات نوروز، منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار و واژگونی خودرو‌ها ناشی از سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی راننده بود که به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً با سرعت مجاز حرکت کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی جداً خودداری کنند.

به گفته سرهنگ زارع، با توجه به اینکه مدیریت زمان سفر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در کاهش تصادفات نیز موثر است به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم در ترافیک‌های روز‌های پایانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و روز طبیعت این مدیریت زمان را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.