رئیس پلیس راه استان اصفهان از توقیف ۷۲۲ دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در محورهای استان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع گفت: برخورد با خودرو‌های حادثه ساز در ایام نوروز اولویت پلیس راه استان است و اجازه تردد به این خودرو‌ها داده نمی‌شود.

در طرح نوروزی امسال تاکنون ۷۲۹ دستگاه خودروی حادثه ساز در محور‌های استان توقیف شده اندکه این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد رشد داشته است.

به گفته او خودرو‌های تو قیفی مرتکب دو تخلف همزمان حادثه ساز یعنی سرعت و سبقت شده بودند که توسط مأموران متوقف و به پارکینگ منتقل شده و از ادامه تردد آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر خودرو‌های دارای تخلفات حادثه ساز در محور‌های داران به الیگودرز، خور به جندق، موته به گلپایگان و مبارکه به بروجن که به صورت دو طرفه هستند توقیف شدند که اگر جلوی آن‌ها گرفته نمی‌شد قطعاً با حوادث شدید و ناگوار در این ایام روبرو می‌شدیم.

سرهنگ زارع همچنین از اعمال قانون ۹۶ هزار و ۷۴۹ دستگاه خودروی متخلف خبر داد و گفت: تخلفات این خودرو‌ها شامل سرعت، سبقت، انحراف به چپ، نقص فنی سیستم خودرو، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان می‌گوید به رانندگان توصیه می‌کنیم در روز‌های پایانی نوروز با صبوری بیشتر به رانندگی پرداخته و ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه‌ها و هشدار‌های کارشناسان پلیس توجه کنند تا سفری بی خطر و ایمن را تجربه کرده و به سلامت به مقاصد خود سفر کنند.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.