معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا دهم فروردین‌ امسال، ۲۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۹۹ تردد در راههای استان ثبت شده است.

محمدعلی صلواتی گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا دهم فروردین امسال، ۲۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۱۹۹ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

به گفته او در این مدت، آمار خودرو‌های ورودی به محور‌های استان یک میلیون و ۷۰۰ هزار و ۱۱ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش داشته است.

طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان یک میلیون و ۷۲۲ هزار و ۱۵۶ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان می‌گوید محور بهارستان-اصفهان و بالعکس، آزادراه اصفهان-زرین‌شهر (فلاورجان) و بالعکس، محور شهرضا- اصفهان (سه راه مبارکه)، آزادراه نطنز-کاشان، اصفهان زرین‌شهر (فولادشهر)، محور اصفهان-شهرضا (سه راهه مبارکه)، زرین‌شهر–اصفهان (فولادشهر) و شاهین شهر- مورچه‌خورت محور‌های پردد در این مدت بودند.


منبع:ایسنا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.