رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع گفت: به منظور روان‌سازی تردد خودرو‌ها در موج دوم بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده که از آن جمله می‌توان به محدودیت ترافیکی برای خودرو‌های سنگین اشاره کرد.

او گفت: براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در جاده‌های اصلی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان می گوید: همچنین ورود و تردد کلیه خورو‌های ترانزیتی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعات ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است ضمن اینکه خودرو‌های مذکور در سایر ایام طرح نوروزی صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و درساعات شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

به گفته سرهنگ زارع، حمل و نقل محصولات ترافیکی هم که از قبل پروانه عبور اخذ کردند در تمامی راه‌های اصلی برونشهری استان از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۲ فروردین تا ساعات ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.