افزایش ۱۳ درصدی جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ در زنجان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:کمبود و مشکلی در تامین و عرضه اقلام اساسی همچون مواد پروتیینی، برنج، قند و شکر در استان وجود ندارد.

حسنی گفت: تا اسفند سال گذشته یک میلیون و ۴۴۰ هزار قطعه جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ در ایام نوروز و همچنین ماه رمضان در مرغداری‌های استان انجام شده که این میزان نسبت به سال‌های قبل ۱۳ درصد افزایش دارد. 

حسنی با بیان اینکه حمایت از تولید در راستای حمایت از مصرف کننده است، گفت: تولید پشتوانه توزیع است و تمام تلاش ما این است که در زمینه تامین کالا‌های اساسی مشکلی در استان پیش نیاید.

او با بیان اینکه افزایش سطح رقابت در عرضه اقلام اساسی و تقویت نظارت بر توزیع کالاها، ۲ راهبرد اصلی در حوزه تنظیم بازار است، گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی‌ها و وجود ذخایر گوشت قرمز، هیچ مشکلی در تامین این محصولات در استان در ایام ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اقلام اساسی از طریق چند سامانه مجازی همچنین فروشگاه‌ها و مراکز توزیع معین در سطح استان توزیع می‌شود.

حسنی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، کمبود و مشکلی در تامین و عرضه اقلام اساسی همچون مواد پروتیینی، برنج، قند و شکر در استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.