مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیشترین نقش را در تحقق شعار امسال دارد.

 صالحی گفت: راهبرد کمیته امداد امام برای افزایش اثر بخشی خدمات اشتغال این نهاد در تامین اقتصاد و معیشت خانوارهای تحت حمایت و توانمندسازی آنان است.

او می گوید: این نهاد با ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه و با تکیه بر اصل دانش محوری و دانش بنیان در مسیر ایجاد اشتغال و خود کفایی مددجویان خود گام بر می‌دارد.

او با بیان این که حرکت جهادی همراه با نوآوری و خلاقیت، شاخص‌های مورد نیاز برای تحقق شعار سال است تصریح کرد: این نوع حرکت، در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین حرکت در مسیر ولایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: باید با تکیه بر دانش و توجه به اشتغال خرد و خانگی و دانش بنیان، در مسیر توانمندسازی مددجویان فعالیت بیشتری داشته باشیم.

صالحی در ادامه با بیان این که در سال گذشته پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های تحت حمایت در رشته‌های شغلی مورد علاقه آن‌ها ایجاد شد گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده کمیته امداد استان زنجان، امسال نیز با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، خدمات اشتغال این نهاد توسعه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.