رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بعد از تعطیلات نوروزی گزینه‌ها معرفی و سوابق آن‌ها بررسی می شود و در تلاش هستیم تا پایان فروردین ماه شهردار انتخاب و معرفی شود.

آقای بیاتی در دیدار نوروزی با نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شورای اسلامی شهرکرد طبق قانون به عدم سکونت شهردار قبلی رأی مثبت دادند و کمیته تطبیق نیز این مصوبه را پذیرفت.

شورای اسلامی شهرکرد درخصوص اجرای قانون نخواست فرصت سوزی و یا بزرگ نمایی کند بنابراین در اسرع وقت نسبت به اجرای قانونی که توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، اقدام کردیم.

اعضای شورا هیچ سوء نیتی در انتخاب شهردار و یا عزل شهردار ندارند، معرفی سرپرست شهرداری آرامش را به شهرداری باز گرداند و نیرو‌های شهرداری در شب عید برای شهر تمام تلاش خود را به کار گرفتند.


بیشتر بخوانید


تاکنون هیچ گزینه‌ای برای شهرداری نداشته و نداریم، بعد از تعطیلات نوروزی گزینه‌ها معرفی و سوابق آن‌ها بررسی و در تلاش هستیم تا پایان فروردین ماه شهردار انتخاب و معرفی شود.

هیچ اداره شهرستانی در ناحیه غرب حضور ندارد بنابراین تا زمانی که اداره‌ای در این ناحیه مستقر نشود نگاه‌ها روستایی خواهد بود، ۱۹ میلیارد تومان اعتبارات بازآفرینی در تهران مانده و هیچ طرحی از استان برای جذب این اعتبار ارائه نشده است.

در شهرکرد مکان تفریحی و گردشگری وجود ندارد

آقای صادقی عضو شورای اسلامی شهرکرد در ادامه گفت: در اوضاع کنونی جامعه بسیاری از مسائل را نمی‌تواند به درستی از یکدیگر تفکیک کرد، اما مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده در جهت هم‌افزایی و مصلحت مردم بسیاری از مسائل و مشکلات را پیگیری و رفع کند.

در شهرکرد مکان تفریحی، گردشگری و یا تاریخی وجود ندارد که مسافران مراجعه کنند بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود که در سال جدید مسئولان برای ایجاد مکان‌های گردشگری در شهرکرد تلاش کنند.

شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد به جایگاه واقعی خود نرسیده است

آقای ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه گفت: شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد به جایگاه واقعی خود نرسیده است بنابراین برای رونق و توسعه صنایع دستی باید یک چتر حمایتی از سوی مسئولان ارشد استان وجود داشته باشد و بازارچه صنایع دستی در میدان امامزادگان دوخاتون (س) راه‌اندازی شود.

اجرای ادامه کمربندی ۱۵ خرداد نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های متولی و حمایت نماینده مردم در مجلس است تا بتوان بخشی از بار ترافیکی شهر را کاهش دهیم.

در سال جدید باید تصمیمی مبنی‌بر رفع مشکلات منظریه به صورت قطعی گرفته شود، همچنین استراحتگاهی در مجاورت بیمارستان کاشانی پیش‌بینی گردد تا مردم که از روستا و شهر‌های دور مراجعه می‌کنند، بتوانند در این محل مستقر و استراحت کنند.

ایزدی از نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خواست در سفر رئیس جمهور به استان به عنوان زبان گویای مردم و شورای شهر باشند و مطالبات درخصوص توسعه زیرساخت‌های شهری را اعلام کنند.

ایجاد فرهنگسرای شهرداری و پیگیری فناوران ۲ از دیگر درخواست‌های ایشان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

در اجرای طرح مسکن ملی زیر ساخت‌ها در نظر گرفته شود

خانم بیگی عضو شورای اسلامی هم گفت: اعضای شورای اسلامی نگران فردای خودشان نیستند بلکه نگران آیندگان هستند و تلاش می‌کنند تا با کمک سایر مسئولان مشکلات مردم را پیگیری و رفع کنند در همین راستا تلاش نیرو‌های حقوقی خوشبختانه به ثمر رسیده و تعدادی از املاک از دست رفته به شهرداری باز می‌گردد.

اجرای طرح مسکن ملی یک اقدام مثبت است، اما باید گسترش شهر و ایجاد زیر ساخت‌ها را در نظر بگیریم و برای ارائه خدمات به شهروندان برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

با گسترش شهر و افزایش جمعیت در شهر نیازمند یک شهردار توانمند هستیم و باید شهردار بتواند خدمات مطلوب به مردم ارائه دهد.

بانوان ساکن در ناحیه غرب مظلوم واقع شدند و هیچگونه امکانات رفاهی و تفریحی ندارند بنابراین نیاز است پارک بانوان ۲ و یک استخر شنا در این ناحیه دیده شود.

اتوبوس جدید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل خریداری می‌شود

آقای نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد نیز در ادامه گفت: دغدغه رفع مشکلات شهر و مطالبات مردمی یک وجه مشترک بین نماینده مردم در مجلس و نمایندگان مردم در شورای اسلامی و شهرداری است.

با توجه به اینکه مرکز استان ویترین استان است بنابراین می‌طلبد حمایت‌های بیشتری از مجموعه مدیریت شهری انجام تا از طریق دولت مساعدت‌هایی انجام شود.

ابلاغیه‌ای دریافت کرده‌ایم که تعداد دیگری اتوبوس خریداری شود که در حال پیگیری هستیم، اما نیاز به حمایت بیشتر مسئولان داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار