جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سارق محتویات خودرو با کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسن خالقی گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان : در این راستا ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، یک متهم مرتبط با این سرقت‌ها را شناسایی و وی را با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ خالقی گفت: این متهم پس از بازجوئی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد که در رابطه با پیشگیری از سرقت از شهروندان می‌خواهیم با رعایت نکات امنیتی و اقدامات مراقبتی از زمینه‌های وقوع سرقت منزل، اماکن شخصی و عمومی و وسایل نقلیه پیشگیری کنند.

توقیف پژو حامل ۱۹۴ کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس کرمان

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹۴ کیلو تریاک در پی گزارش موثق پلیس "گلستان" و عملیات شبانه پلیس ۲ شهرستان نیمه شرقی استان کرمان خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نرماشیر" در پی دریافت یک گزارش دقیق و موثق از پلیس استان گلستان مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر از یکی از محور‌های حوزه این شهرستان، بلافاصله طی یک عملیات شبانه به همراه یک تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"بم"در محور مورد نظر مستقر شدند.

او گفت: در این عملیات ماموران با پایش چندین ساعته و دقیق این محور، در نهایت خودروی مورد نظر را مشاهده و این خودرو را که در مواجهه با حضور و دستور ایست ماموران قصد فرار داشت، متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۹۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف و راننده آن به همان هویت و مشخصاتی که از سوی پلیس استان گلستان اعلام شده بود را دستگیر کردند که جا دارد از همکارانمان در مجموعه انتظامی شمالی‌ترین استان کشور به سبب اشرافیت اطلاعاتی بسیار دقیق بر تحرکات این قاچاقچی و دیگر افراد مرتبط با سوداگران مرگ قدردانی کنیم.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار