معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس ستاد سفر‌های نوروزی ایلام با بیان اینکه ۴۷ تیم پلیس راه، امدادی و خدمات رسان در نقاط حادثه خیز استان مستقر شده اند، گفت: نباید اجازه دهیم رانندگان خاطی جان مسافران را به خطر بیاندازند.

به گفته آقای سعید هژبری در نشست شورای راهبری سفر‌های نوروزی استان، با وجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده، اما متأسفانه باز هم تلفات جاده‌ای در استان ایلام بالا و نگران کننده است.

او گفت: لازم است برای کنترل ترافیک و کاهش حوادث جاده ای، فرماندهی واحد و متحدی داشته باشیم و همه مدیران بیشتر پای کار باشند که بتوانیم کاهش محسوسی در تصادفات داشته باشیم.

او با اشاره به همکاری‌های خوب دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل تیم‌های پلیس راه مستقر در جاده‌های استان گفت: با همت دفتر فنی استانداری و دستگاه‌های اجرایی ۴۴ دستگاه خودرو برای استقرار در جاده‌های استان برای کمک به پلیس راه استان مشخص شد.

هژبری گفت: سه دستگاه خودرو دیگر نیز به همت فرمانداری‌های بدره و دهلران به این خودرو‌ها اضافه خواهد شد تا ۴۷ نقطه حادثه خیز استان تحت پوشش قرار گیرد.

او گفت: رانندگان و خودرو‌های در اختیار پلیس راه تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کنند و از امروز این خودرو‌ها در نقاط حادثه خیز با نظارت پلیس راه مستقر خواهند شد و فرمانداران هم بر حضور این تیم‌ها در جاده‌ها نظارت خواهند داشت.

او گفت: لازم است نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقاط حادثه خیز را با بنر‌های هشدار دهنده مشخص کنند چرا که آشکارسازی نقاط خطرناک یک موضوع اساسی در کاهش سوانح است.

هژبری گفت: نباید اجازه دهیم افرادی که به هر شکل امنیت و آسایش مسافران را به خطر می‌اندازند، در جاده‌ها تردد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.