توزیع بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر در قالب طرح ضیافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از آغاز توزیع بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن اقلام برنج و شکر در قالب طرح ضیافت خبر داد.

مدیرکل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: با نزدیکی به ایام ماه مبارک رمضان و با مجوز شرکت بازرگانی دولتی ایران، بیش از سه هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر به استان زنجان تخصیص و در روز‌های آتی به جامعه هدف توزیع خواهد شد.

زمانی گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن در انواع برنج تایلندی، برنج پاکستانی و برنج هندی۱۱۲۱، برای عاملین توزیع، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونیها، فروشگاهها، هیات مذهبی و تکایا، غرف میادین تره بار توزیع می‌گردد.

او می‌گوید: ۲ هزار تن شکر برای صنوف تولیدی، کارخانجات قندریزی، واحد‌های تولیدی محصولات شکر و صنایع غذایی و ۵۰۰ تن برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره ای، هیات مذهبی و تکایا، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

به گفته زمانی کالا‌های یادشده برای عرضه در سطح استان تخصیص و در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار داده شده تا از طریق شبکه‌های سراسری نسبت به توزیع برای مصرف کنندگان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.