جمعیت هلال احمر استان مرکزی به نیازمندان کمک هزینه درمانی پرداخت می کند.

محمد طهماسبی آشتیانی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت در سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار بیمار نیازمند کمک هزینه درمانی پرداخت کرد.

طهماسبی آشتیانی افزود: پرداخت اعتبارات کمک درمانی به بیماران نیازمند از تیرماه سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و تا پایان سال در این راستا، ۴۷۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او ادامه داد: کمک‌های درمانی صورت گرفته به بیماران در زمینه‌های دارو، درمان، هزینه‌های بستری، ارتوپدی، فیزیوتراپی و پاراکلینیک بوده که به صورت بلاعوض و یا تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک‌ها پرداخت شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: افزایش قیمت‌ها و فشار بالای اقتصادی بر روی خانواده‌های کم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، باعث شده بسیاری از افراد از پس تامین هزینه‌های درمانی خود بر نیامده و یا امکان ادامه روند درمان را نداشته باشند.

طهماسبی آشتیانی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته در این زمینه مداخله کند تا بخشی از این هزینه‌ها جبران شود.

او افزود: حضور بیشتر خیران در این مسیر نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و دردمندان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
داروخانه هلال احمر اراک داروهای درمان ناباروری و آی وی اف رو نمیاره چرا ؟ هلال احمر همه شهرها این داروها رو داره . چرا باید زنگ بزنیم از هلال احمر قم داروها رو بگیریم وقتی اراک خودش یه کلانشهره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
فعلا دارو گرون شده .