حوادث رانندگی در جاده‌های ساوه و زرندیه ۴ فوتی و ۱۱مصدوم بر جای گذاشت.

صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه با اشاره به دو حادثه ترافیکی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

شب گذشته دو حادثه ترافیکی در محور‌های قدیم ساوه-تهران و بخش خرقان در شهرستان زرندیه، مجموعا ۱۵ فوتی و مصدوم برجای گذاشت.

در این حوادث، ۶ تیم عملیاتی اورژانس و ۳ تیم امدادی هلال احمر به محل اعزام که بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی، مصدومان این حوادث را به مراکز درمانی رباط کریم، شهید مدرس و امام رضا (ع) منتقل کردند.

متاسفانه از ۱۵ مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی ۴ تن به علت شدت جراحات وارده فوت شدند.

حادثه اول برخورد دو دستگاه پراید و نیسان وانت نزدیک سرزمین ایرانیان در محور قدیم ساوه-تهران روی داد که این حادثه ۹ مصدوم برجا گذاشت.

تیم‌های عملیاتی اورژانس پرندک، زاویه، مامونیه، رباط کریم و تیم امدادی هلال احمر رباط کریم جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام و ۹ مصدوم به بیمارستان رباط کریم منتقل شدند.

۳ تن از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش تیم‌های عملیاتی و انتقال به مرکزدرمانی فوت شدند.

حادثه دوم در محور بخش خرقان در برخورد سه دستگاه خودروی تیبا، پژوپارس و پراید روی داد که تیم‌های عملیاتی اورژانس امانیه، دوزج و تیم‌های امدادی هلال احمر رنگرز و هجیب به محل حادثه فراخوان شدند.

۶ مصدوم این حادثه به بیمارستان‌های شهید مدرس ساوه و امام رضا (ع) زرندیه منتقل شدن، که متاسفانه یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده علی رغم تلاش پرسنل عملیاتی فوت شد.

در حوادث ترافیکی نیمه‌ی اول تعطیلات تا پنجم فروردین، از مجموع ۹ حادثه‌ی ترافیکی در ساوه و زرندیه، ۲۵ مصدوم و ۴ فوتی برجای ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.