مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: روزانه ۲۵۰۰ اصفهانی از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می کنند.

سرهنگ پاسدار عباس محمدی گفت: اردو‌های راهیان نور محلات از ۲۴ اسفند سال گذشته شروع شد که بر اساس برآورد‌های انجام شده استقبال از اردو‌های راهیان نور نسبت به سال گذاشته حداقل ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 هزینه سفر اردوی راهیان نور امسال برای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده بود که با حمایت‌های استاندار به ۲۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و با استقبال چشمگیری روبرو شد.

او می گوید: روزانه ۴ کاروان همزمان در منطقه حضور دارند و از مناطق عملیاتی بازدید، می‌کنند, این آمار به جز سفر‌های با خودروی شخصی است که ما روزانه حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ خودروی شخصی پذیرش داریم، است البته پیش بینی ما این است که حدود ۴۰ هزار نفر امسال بتوانند در اردو‌های راهیان نور شرکت کنند و از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب غرب کشور بازدید کنند.

محمدی می گوید روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از استان اصفهان در ۴ اردوگاه شامل دو اردوگاه شهید کاظمی و شهید مسعودیان در اهواز، اردوگاه شهید باکری در خرمشهر و اردوگاه دارخوین در شهرک دارخوین پذیرایی و اسکان داده می‌شوند که اردوگاه دارخوین با توجه به خاطراتی که ایثارگران استان اصفهان از وقایع شهرک دارخوین در دوران دفاع مقدس داشتند امسال برای نخستین بار این اردوگاه برای پذیرایی زائران استان اصفهان مهیا شده است.

اردو‌های راهیان نور محلات و عموم مردم از ۲۴ اسفند شروع شده و تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.