مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان از اعزام ۱۳۰ دانشجوی دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.

محمد حاجی علی اکبری گفت: ۵۰ دانشجوی آقا و ۸۰ دانشجوی خانم برای اعزام به اردو با حضور رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در دانشگاه بدرقه شدند.

او می‌گوید: دانشجویان با سه دستگاه اتوبوس در سفری پنج روزه برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران هشت سال حماسه و ایثار در جنوب کشور از دانشگاه کاشان حرکت کردند.

به گفته او، بازدید از یادمان‌های شلمچه و شهید باقری، طلائیه، هویزه، دهلاویه، فکه، کانال کمیل و فتح المبین از برنامه‌های این کاروان دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله بیان خاطرات دوران دفاع مقدس با حضور راویان مطرح کشوری و استانی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل، اکران و پخش فیلم‌های مستندِ دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اردوی راهیان نور برای دانشجویان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: شرط لازم برای شرکت دانشجویان در اردوی راهیان نور تزریق سه دز واکسن کرونا بود که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ۱۸ تا ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.

علی اکبری، گفت: اردو‌های راهیان نور دانشجویی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.