رییس بیمارستان امام خمینی (ره) آباده از پذیرش ۹۵۰ بیمار و انجام ۲۲ عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) آباده از ابتدای سال جدید تاکنون خبر داد.

دکتر زهرا نیکو گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) آباده با ۳۰۰ تخت مصوب و ۱۹۴ تخت فعال، به عنوان قطب درمانی شمال فارس، پذیرای بیماران و مراجعانی از شهرستان‌های اقلید، صفاشهر و بوانات است.

از ابتدای امسال تاکنون، به ۹۵۰ بیمار خدمت ارائه شده است و از این تعداد ۷۰ بیمار برای دریافت خدمات نیاز به بستری داشتند.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) آباده همچنین از آمادگی کامل این مرکز در ایام تعطیلات برای ارائه خدمات درمانی خبر داد و گفت: از ابتدای سال نو تاکنون، ۲۲ عمل جراحی در این بیمارستان انجام شد.

دکتر نیکو گفت: این بیمارستان با دارا بودن ۳۰ متخصص فعال داخلی، اطفال، داخلی اعصاب، جراحی اعصاب، زنان، چشم، روانپزشک، پاتولوژیست، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، قلب و عروق، کلیه و مجاری ادراری و رادیولوژی و ۲ فوق تخصص گوارش و نوزادان و با امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز، توانسته تاکنون خدمات بسیار مطلوبی را به بیماران و مراجعان ارائه دهد که این امر باعث کاهش اعزام بیماران و مصدومان به شیراز شده است.

او همچنین بخش‌های فعال این مرکز ریفرال شمال فارس را داخلی، اطفال، جراحی مردان، جراحی زنان، مامایی، آی سی یو نوزادان، آی سی یو، سی سی یو و اورژانس قلب عنوان کرد و گفت: یکی از توانمندی‌های بیمارستان امام خمینی (ره) آباده علاوه بر ارائه خدمات درمانی داخلی و عمومی، ارائه همه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران قلبی عروقی است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) آباده با اشاره به تعطیلات نوروز و ورود مسافران به این منطقه، گفت: در این مرکز با فراهم سازی زیرساخت ها، تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، خدمات تشخیصی درمانی در کوتاهترین زمان ممکن به مسافران ارائه شود.

دکتر نیکو همچنین از راه اندازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام خمینی (ره) آباده در آینده‌ای نزدیک خبر داد و این خدمت جدید را نوید بخش برای مردم و بیماران قلبی عروقی شمال فارس عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار