جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۳۸ درصدی سفر‌های نوروزی در مقایسه با مدت مشابه ۲ سال گذشته در کشور خبر داد.

سردار قاسم رضایی امروز در تبریز گفت: امسال در ایام نوروز بیش از ۱۲ میلیون سفر گزارش شده است و ۳۸ درصد افزایش سفر نسبت به سال ۹۸ را شاهد هستیم که نشان از حال و هوای شادی و امنیت در کشور است.

 تمهیدات قابل توجهی اندیشیده شده و تمامی جاده‌های حادثه خیز ما تحت رصد پلیس است و به لحاظ تامین امنیت نیز تمامی عزیزان در جاده‌ها حضور فعال دارند.

آقای علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تردد بیش از ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در محور‌های استان در ایام اجرای طرح نوروزی ثبت شده است.

 در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۴ درصدی سفر‌ها را نشان می‌دهد.

در این مدت بیشترین میزان تردد از آزادراه تبریز ـ زنجان، میاندوآب ـ ملکان، جزیره اسلامی ـ تبریز و ایواوغلی ـ مرند انجام شده است.

در این مدت ناوگان حمل و نقل عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری۶۴ هزار و۲۱۳ مسافر را با ۶ هزار و ۷۸۸سفر جابجا کرده است.

 از پایانه مسافری جلفا ۴ هزار و ۹۰۰ مسافر و از پایانه مرزی نوردوز ۲ هزار و ۶۰۰ مسافر تردد کرده اند.

در حال حاضر همه راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنهاجریان دارد.

باتوجه به بارش برف در روز‌های اخیر در اکثر محور‌های استان راهداران اداره کل با استفاده از ماشین آلات راهداری بیش ۱۸هزارکیلومتر- باند راه را برف روبی کردند.

 راه بیش از ۵۰ روستای استان در شهرستان‌های اهر، ورزقان و کلیبر به علت بارش برف بسته است و نیرو‌های راهداری با وجود کولاک درصدد بازگشایی مسیر این روستا‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.