استاندار سمنان گفت: دهیاری‌ها موظف به اجرای طرح نمایان سازی نقاط حادثه ساز استان مانند تقاطع راه‌های روستایی با وسایل روشنایی هستند.

هاشمی گفت: فرمانداران تیم‌های بازرسی را با همراهی مدیران شهرستانی شامل میراث فرهنگی، صمت و… ایجاد کنند تا خدمت رسانی به مسافران رصد شود.

 یکی از مسائلی که در این مورد پیگیری شده، اسکان همراهان مصدومان تصادفات در کنار بیمارستان‌های استان است البته امیدواریم که هیچ حادثه‌ای در طول نوروز رخ ندهد، اما به هر صورت باید آماده بود و ما نیز تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی هم به مصدومان و هم به خانواده‌ها و همراهان کسانی که در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهر‌هایی که در مسیر تردد هستند مانند ایوان کی، آرادان، سرخه، سمنان، دامغان، شاهرود و میامی همگی از نوروزگاه‌ها و نمایشگاه صنایع دستی برخوردار شده‌اند لذا تیم ارزیابی در استان ایجاد شده تا غیر محسوس از این نمایشگاه‌ها، امکان گردشگرپذیر، هتل‌ها، رستوران‌ها و… بازدید کنند تا ببینند که مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها تا چه میزان رعایت می‌شود و اگر جایی مشکلی وجود داشت حتماً نسبت به رفع آن اقدام جدی خواهیم کرد.

برخورد با رانندگانی که ایمنی و جان مردم را در طول راه‌های استان بر هم می‌زنند باید مورد نظر پلیس راه باشد تا این افراد نتوانند هر گونه که می‌خواهند با جان مردم بازی کنند از سوی دیگر طرح بسیار خوبی در استان سمنان شروع شده که موسوم به طرح ایجاد آتش در حوزه راه‌های اصلی است و لذا امیدواریم که دهیاری‌هایی که در مسیر جاده‌های اصلی هستند، به این موضوع دقت داشته باشند چرا که این طرح می‌تواند توجه رانندگان را به محل‌های پرخطر و تقاطع‌های راه‌های روستایی جلب کند و از تصادفات بکاهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار