برنامه ریزی برای کاهش تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان سمنان، مهم‌ترین مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ بود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: این ستاد در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱، سه هدف تامین امنیت و ایمنی مسافران، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل پوشش واکسیناسیون برای تحقق سفری توام با سلامتی و اسکان مسافران آموزش پرورش، مساجد و حسینیه‌ها و اقامتگاه‌های رسمی استان سمنان را دنبال میکند.

 رییس پلیس راه استان سمنان گفت: در نخستین روز از بهار ۱۴۰۱، ترافیک در محور‌های سمنان به مشهد، اما روان است، اما در محدوده سردره گرمسار، چاشت خواران گردنه آهوان و عباس آباد و ابراهیم آباد میامی نیمه سنگین گزارش شده است.

۶۰ تیم پلیس راه در محور‌های استان سمنان مستقر هستند و ۱۰ تیم نامحسوس و ۹۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار، نظاره گر رفتار‌های پرخطر رانندگان هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی استان سمنان گفت: بعد از گذشت دو سال شیوع کرونا، سفر‌ها برای افرادی که دو دز واکسن تزریق کردند، ازاد شد

کرم زاده گفت: ۱۴ هزار نفر از مسافران در مجموعه‌های اقامتی و اموزش و پرورش اسکان داده شدند و ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر نیز در اقامتگاه‌های موقت حضور دارند.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: با آغاز موج سفر‌های نوروزی و افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی استان سمنان، تعداد پایگاه‌های امدادرسانی هلال احمر همراه با پایگاه جوانان برای راهنمایی مسافران نوروزی افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار